Vers van de pers: social mag. #6

Oh yes! De nieuwste editie van social mag. magazine is hier! Afgelopen weken hebben we weer heerlijk in onze creatie-flow gezeten om een nieuw nummer van social mag. te creëren, bomvol inspiratie over social media & online ondernemen. Benieuwd wat je allemaal kunt verwachten van social mag. #6? We nemen je even mee…

social mag. #6

Nu meer dan ooit merken we hoe belangrijk het is om verbonden te zijn. Daarom staat social mag. #6 helemaal in het teken van verbondenheid. Online én offline. Zo lees je in dit nummer alles over dé succesfactoren voor een bloeiende online business, delen experts waaronder Thijs Lindhout, Mark Tigchelaar, Joni Bais, Tibor Olgers, Marjet Wullink en nog veel meer hun inspirerende ondernemersverhalen én ontdek je – zoals je van ons gewend bent – heel veel concrete tips waarmee je direct aan de slag kunt.

Wat je allemaal kunt verwachten in social mag. #6:

  • Tips & tricks over social media, branding en ondernemen
  • Alles over kansen in deze nieuwe tijd van ondernemen
  • 8 inspirerende interviews:
    • Thijs Lindhout (inspirator & geluksonderzoeker) – over de definitie van inspiratie, geluk & succes
    • Mark Tigchelaar (focus-expert) – over het vinden van de juiste focus, productiviteit en ontspanning als ondernemer
    • Marjet Wullink (SEO specialist) – over het inzetten van SEO voor een betere online vindbaarheid
    • Tibor Olgers (businesscoach) – over de kracht van een gezonde money mindset
    • Joni Bais (public speaking expert) – over jezelf presenteren in deze nieuwe wereld van online werken
    • Veronique Prins (businesscoach) – over kansen en online ondernemen in deze nieuwe tijden
    • Dennis van den Berge (ondernemer) – over het aansturen van meerdere teams als jonge ondernemer
    • Yuyan Vuurmans (artistmanager) – over de toekomst van influencer marketing

Re-branding

Naast een gloednieuwe inhoud met nieuwe expertverhalen en nieuwe tips & tricks, heeft social mag. ook een nieuw jasje gekregen! Wij vonden het na bijna 3 jaar hoog tijd voor verandering. Want net zoals ons bedrijf groeit en wij als ondernemers groeien, groeit ons magazine ook. Daarom hebben we ervoor gekozen om The Social Brand en social mag. beide een kleine re-branding te geven. Een iets meer volwassen jasje. Nieuwe kleuren, nieuwe lettertypes, nieuwe grafische elementen. Het enige dat hetzelfde is gebleven, is het prachtige 100% gerecyclede FSC® papier waar social mag. op gedrukt is. Dat vinden we heel belangrijk en dat zal ook altijd zo blijven.

Bestellen?

Wil jij offline geïnspireerd worden over online ondernemen?
In je tuin, op je balkon of in het park genieten van het zonnetje en je tegelijkertijd laten inspireren op gebied van social media & online ondernemen?

Bestel jouw exemplaar dan hier!

Manon van Vliet
Manon is mede-eigenaar van The Social Brand en helpt bedrijven online zichtbaar worden én blijven.

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy