Contentstrategie

Ons interview met Zakenmeisje over werken met een contentstrategie

Tijdens de Online Course Business Summit van Zakenmeisje (begin 2020) werden wij geïnterviewd over social media content en het werken met een contentstrategie. Benieuwd naar onze tips & tricks? Hieronder vind je de video met een deel van ons interview.

Wil je het hele interview zien én nog veel meer inspirerende interviews van meer dan 35 experts, waaronder Tonny Loorbach & Martijn van Tongeren van IMU, Ninke van der Leck, Zarayda Groenhart, Marlou Volkerink & meer? Je kunt nog steeds een ticket kopen om toegang te krijgen tot de opnames. Klik hier om een ticket te scoren.

Werken met een contentstrategie

Werken met een contentstrategie is iets dat veel ondernemers nog niet doen. En dat terwijl je met een contentstrategie precies de pijnpunten wegneemt die veel ondernemers (en misschien jij ook wel!) hebben. Denk bijvoorbeeld aan last-minute stress (wat moet ik nú weer posten?) en het regelmatig en consistent delen van content.

Wij adviseren altijd om te werken met terugkerende rubrieken, om tools te gebruiken waarin je je content vooruit kunt inplannen en om je content in een bulk te maken. Dit zijn allemaal factoren die je een hele hoop tijd en gedoe schelen en die er meteen voor zorgen dat je consistent deelt. En dat is heel belangrijk, want consistentie betekent een betere online zichtbaarheid en dus meer ogen op jouw business.”

Meer weten over werken met een contentstrategie? Wij delen onze strategie in onze online content cursus All Eyes On Me. Klik hier voor meer informatie.

Manon van Vliet
Manon is mede-eigenaar van The Social Brand en helpt bedrijven online zichtbaar worden én blijven.

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy