Mohi - slow media app

Slow media app Mohi biedt ondernemers nieuwe kansen

Heb jij de nieuwe slow media app ‘Mohi’ al gedownload? Zo niet, dan is deze app zeker aan te raden! Mohi is een slow media app waarmee je snel en makkelijk inspirerende digitale content deelt. Denk hierbij bijvoorbeeld aan je favoriete nieuwe serie, een podcast of een artikel dat je aan het denken heeft gezet. Kortom: content die absoluut gezien moet worden.

Mohi: een platform gericht op kwaliteit, community en content

Doordat Mohi een social media platform is waar kwaliteit, community en content centraal staan, mag een door The Social Brand geschreven artikel over deze app natuurlijk niet ontbreken. Donderdag 29 juli 2021 is Mohi officieel gelanceerd en met topondernemers als investeerders, zoals de oprichters van Hyves en eBuddy, moesten wij natuurlijk even alles ins en outs van deze app checken. Wij zien veel kansen en zijn erg enthousiast over deze app. Mohi, ook wel de “The Slow Media Community” genoemd, kan een mooie app zijn om je personal brand mee te laten groeien maar ook om waardevolle content op te vinden van like-minded ondernemers.

Gericht content delen en bekijken

Mohi is een Nederlandse app, ontwikkeld om – in tegenstelling tot de meeste andere social media apps – meer kwalitatieve content te delen (less is more!). Hierdoor komt de content niet op een grote hoop terecht en ben je niet eindeloos aan het scrollen op zoek naar interessante content. Mohi biedt de mogelijkheid om content als aanbeveling te delen met vrienden en familie, maar ook met collega’s en andere ondernemers. In de app heb je de mogelijkheid om per maand vijf highlights uit te lichten. Hier kun je bijvoorbeeld jouw favoriete boek, podcast, muziek, serie of artikel van de afgelopen maand delen. Op deze manier kun je gericht de allerbeste content delen, net zoals vele andere gebruikers van Mohi.

Mohi als social media platform voor ondernemers

Je kunt Mohi dus gebruiken voor het delen van content met vrienden en familie, maar wij zien ook veel kansen voor ondernemers met het oog op het verder ontwikkelen van hun personal brand. Je zou dus in Mohi regelmatig content kunnen delen, die bijdraagt aan de missie van jouw merk. Zet jij je in voor de rechten van vrouwen of voor een eerlijke en transparante voedselindustrie? Dan kun je hier veel waardevolle artikelen, podcasts, series en meer over delen. De app kan dus ook interessant zijn voor ondernemers die met hun bedrijven positieve impact willen maken en hun missie of passie op deze manier kunnen delen om zo meer mensen te enthousiasmeren.

Is jouw interesse gewekt en ben je benieuwd geworden wie er allemaal op het platform actief zijn? Je kunt gemakkelijk personen zoeken die je interessant vindt en deze personen vervolgens gaan volgen. Ook leuk als je Anouk even opzoekt op Mohi, dan kun je direct zien wat haar highlights & favorieten zijn deze maand (@anoukvanvliet)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Maillijst

Ontvang onze artikelen in je inbox

Join onze community. Ontvang iedere week een update met interessante verhalen, interviews en artikelen. 

Bedankt voor je inschrijving.

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy