Anouk van Vliet Anouk van Vliet

Merkvast én toch verrassend: Oatly

We spraken Steven Tol, de Marketing Manager Benelux bij Oatly over de positionering, hun marketingactiviteiten en hoe ze merkvast én toch verrassend blijven.

Meer lezen
Anouk van Vliet Anouk van Vliet

Food as a force for good

Ze zijn het eerste Nederlandse voedingsmerk dat klimaatpositief gaat ondernemen en investeren de helft van hun winst in het planten van bomen …

Meer lezen
Anouk van Vliet Anouk van Vliet

Een merk laten groeien en bloeien.

Je hebt een briljant idee om de wereld te verbeteren, investeerders zijn ingestapt, je hebt een subsidie gekregen, misschien is er zelfs al een …

Meer lezen
Anouk van Vliet Anouk van Vliet

De B Corp certificering

Duurzaamheidscoach Floor over duurzaam ondernemen en het behalen van de B Corp certificering. Floor Meeder helpt met haar bedrijf Etiquet MKB-ondernemers …

Meer lezen
Anouk van Vliet Anouk van Vliet

Welk archetype past bij jouw merk?

Ontdek welk archetype het beste bij het karakter van jouw merk past. Veel ondernemers en bedrijven willen het: een merk zijn (of worden) waar mensen …

Meer lezen
Anouk van Vliet Anouk van Vliet

Van merkverhaal naar contentstrategie

Heb jij je merkverhaal ontwikkeld – of in samenwerking met een copywriter laten ontwikkelen – dan is het tijd om je merkverhaal met de wereld te delen …

Meer lezen
Anouk van Vliet Anouk van Vliet

3 branding tips voor impactmakers

Anno 2020 telt de wereld steeds meer consumenten met een kritische blik. Consumenten zijn vaker op zoek naar merken met een duurzame, circulaire …

Meer lezen
Anouk van Vliet Anouk van Vliet

Branding: meer dan een logo

Denk jij bij ‘branding’ alleen aan de buitenkant van een merk? No worries, je bent absoluut niet de enige. Veel mensen denken bij branding alleen ….

Meer lezen